120810 Прес конференция на “Arang and the Magistrate”

По време на прес конференцията на “Arang and the Magistrate” на 10 август, Шин Мин А сподели: “Никога не съм виждала актьор като И Джун Ги. Той е много позитивен и весел човек. В началото бях малко изненадана, но след това се пристрастих към поведението му.
На въпроса към И Джун Ги как посдъържа щастлива атмосферата на снимачната площадка, той отговори: “Благодаря за хубавия коментар. Екипът започна да се изморява от мен, защото много говоря. Много съм щастлив да снимам с целия екип. Щастлив съм, че мога да работя а актьорите, които гледах, докато бях в армията. Всеки момент е много ценен за мен по време на снимките. Изморени сме заради горещото време, но се радвам, че се окуражаваме един друг и се забавляваме от съвместната работа.”
И Джун Ги обеща, че ако драмата достигне рейтинг 25%, той ще танцува облечен като Лейди Гага.

DOWNLOAD MORE

Leave a Reply

