​И Джун Ги: Отказвах “Never Said Goodbye” заради липса на увереност

Преди да приеме “Never Said Goodbye”, И Джун Ги е отказвал много китайски сценарии. И Джун Ги събрал смелост да приеме ролята, след като режисьорът Лин Юшиен три пъти е посещавал Корея.


И Джун Ги е популярен в Китай през последното десетилитие. Сега, на десетата година, актьорът дебютира в Китай с “Never Said Goodbye”. Преди това той е отхрърлял много китайски сценарии. След като режисьорът Лин Юшиен три пъти посещава И Джун Ги в Корея, той събира смелост да участва в този филм. И Джун Ги, който като експерт прескача между мъжествени и женствени роли, няма увереност за развитие в Китай. 

Корейската вълна се променя постоянно, макар все по-малко хора да говорят за нея сега. Корейската развлекателна култура се е наложила в китайската развлекатална индустрия във всички аспекти. Въпреки че И е притеснен за това, все още не е объркан.


Има една китайска поговорка: “Гледай корейска драма, смени един съпруг.” И Джун Ги се разсмива от сърце, когато чува това. После дипломатично заявява, че китайските и корейските филми са еднакво добри. И казва откровено, че притесненията му са дали филмът е добър, или не е.

И Джун Ги ще изиграе четвъртия принц в драмата “Moon Lovers-Scarlet Heart: Ryeo”. Заради нея е преминал през тежък период, като за 5-6 месеца е свалил 15 кг. Може би това е неговата инерция.

Ограниченията за корейската индустрия не му влияят, но няма увереност да играе чужденец.

Сигурно има причина да не си поискал да се развиваш в Китай през цялото това време.

– Познанията ми за китайската култура са недостатъчни. Затова през цялото това време не съм се развивал тук. Въпреки това получавах много предложения. Режисьорът на “Never Said Goodbye” Лин Юшиен идва три пъти при мен в Корея, за да ме накара да разбера повече за филма, какво ще се случи, след като бъде заснет и как ще привлечем зрители. Също така ми каза, че моят герой ще е кореец. Има много корейски звезди, които са били в Китай, в ролята на китайци. Но аз щях да изиграя кореец. Това беше основната причина да приема. Без значение от държавата, ще се стремя да приемам роли, стига филмът да е добър.

 

Мислиш ли, че е трудно да изиграеш чужденец?

– Преди да участвам в този филм, мислех, че е трудно. След като го заснехме, въпреки че играех кореец, успях да се сприятеля с много китайци на снимачната площадка, бях щастлив по време на снимките. Сега знам, че мога да работя с хора от всички националности и имам повече увереност. Ако имам възможност да работя в други страни, ще стана още по-уверен.

Преди да пристигнеш в Пекин, се появиха новини, че няма да можеш да дойдеш заради ограниченията за корейските звезди.

– Много китайски приятели бяха притеснени, че няма да мога да дойда. Графикът ми се осъществи по план, благодарение на подкрепата на феновете ми, въпреки че много хора бяха обезпокоени. И щеше да е тревожно, ако не бях дошъл. И все пак съм тук, мога да срещна публиката заедно с останалите актьори, надявайки се филмът да бъде успешен.

Повече са тревогите за проектите, отколкото за нивото на популярност.


Има една китайска поговорка: “Гледай корейска драма, смени един съпруг.” Как успяваш да задържиш популярността си на място, където актьорите се заменят един с друг?

– Не знам защо съм популярен, не знам и какъв е чарът ми. Затова съм благодарен на феновете, които ме харесват. Не знам дали тази поговорка за корейските драми е вярна, или не е. Но след като дойдох в Китай, осъзнах, че тук има много професионални филммейкъри. Китайските и корейските продукции са еднакво добри. Затова се надявам да получавам повече добри предложения за Китай. 

Появяват се много млади актьори. Усещаш ли криза?

Зависи от проектите ми дали зрителите ще ме харесват като актьор. Актьорството все още е моята професия. Благодарен съм, че все още получавам много добри проекти.
“Never Said Goodbye” е романтичен филм. Това означава ли, че си обърнал вимание на романтиката?

– Завиждам на тези, които са влюбени. Първото най-важно е да срещна някого, който да ме накара да се влюбя. Националността не е от значение. Най-важното е дали мога да почувствам романтиката с този човек.

В края на миналата година много хора говореха, че си надебелял. Като те гледам сега, изглеждаш във добра форма. Какъв беше процесът на отслабване?

– Участвам в корейската версия на “Moon Lovers-Scarlet Heart: Ryeo”. Режисьорът ми повери ролята на 4-я принц и поиска от мен да имам вид на животно с емоционален белег. Героят трябваше да бъде слаб и с остри черти. Затова положих много усилия, за да отслабна с 15 кг за 5-6 месеца. Въпреки че отслабнах заради работата си, сега се чувствам по-здрав. Феновете ми също мислят, че сега изглеждам по-добре.

Translation by Lilakatze for JGFamily

Leave a Reply

