Интервю на И Джун Ги за списание “The Star”

Противно на очакванията ми, той беше по-бодър и изпълнен с живот. Дори на първата ни среща, той не бе резервиран. Бе като невинно дете, което не крие нищо в сърцето си.
В деня на заминаването ни, верните му фенове бяха на летище Инчон , за да го изпратят както винаги. След 8-часов полет, видяхме живописно синьото небе над Хаваите, сякаш можехме да хванем въздуха в ръцете си. И Джун Ги направи първата си стъпка на Хаваите с обработен жест.
Пристигнахме на Биг Айлънд, който е 80% от територията на Хаваите, огромен остров с черноземни почви, който още крие мистерията за началото на света.
Първата нощ мина, а на следващия ден започнахме снимките “Hilton Waikoloa”. Благодарение на Джун Ги, който не спираше да се шегува с екипа, снимачните площадки не бяха напуснати от смеха. Пътувахме тук и там по Биг Айлънд с детско любопитство, попивайки красотата на живописния пейзаж и запазвайки го в сърцата си. В Оаху И Джун Ги откриваше места за снимки както риба си пробива път във водата. Когато пристигнахме в Ланаи Лукаут, който бе като скрито съкровище за нашия местен координатор, И Джун Ги забеляза огромен камък на брега на океана и остана там, където вълните св блъскаха в него. Бяхме толкова запленени от пътуването, че направихме интервюто на връщане към Корея.

Хареса ли ти проектът ни до Хаваите този път?
Прекарах невероятно времето там. Беше освежаващо в много аспекти, тъй като заминах за Хаваите за снимките на списание “The Star” веднага след като приключих работа по драмата “Moon lovers-Scarlet heart:Ryo”. Бях много развълнуван за първи път от доста време. Радвам се, че мога да покажа нова визия на феновете ми.

От много туристически дестинации, ти избра Хаваите. Има ли някаква причина за избора ти?
Бил съм тук много пъти. Това е четвъртото ми посещение на Хаваите и всеки път съм щастлив и доволен. Предишните пъти бях със семейството ма почивка. Когато съм тук, се чувствам комфортно. Чувствам се утешен. Чувствам как сърцето ми препуска, без да знам каква е причината. Реших, че Хаваите ще са най-доброто място, където да покажа новия си вид след края на драмата. Надявам се много фенове да посетят Хаваите, когато видят снимките в списанието.

Като се замисля, то замина веднага след снимките на “Moon lover-Scarlet heart:Ryo”. Как се чувстваш след приключването на снимките?
Снимахме общо 6 месеца, като започнахме през януари. Както е известно, драмата е предварително заснета, затова графикът не бе много напрегнат. И все пак тази система не бе напълно завършена. Имахме време да гоним по-добро качество до средата, но в последната фаза бяхме назад с времето. Така че посредата трябваше да действаме по-бързо, което е жалко, но очаквам добър резултат, тъй като всички актьори и хора от екипа работиха много и завършихме снимките без инциденти.
Знам само, че “Moon lover-Scarlet heart:Ryo” е историческа драма, базирана на китайски роман и драма. Как би ни я представил ти?
Драмата е базирана на мега хитова китайска драма. Историята е за модерното момиче Хе Су, което случайно попада в кралско семейство в Корьо и е свидетел на много инциденти между принцовете. Тъй като е съвременна жена попаднала в Корьо, тя се чувства отцепена и различна. В кралския двор им много врагове и политически конфликти. В тази обстановка тя намира и любовта. Моят герой е 4-ят принц Уангсо.

Предишните ти два проекта също бяха исторически. Явно имаш предпочитания към този жанр?
Може така да ви се струва, но това са драми, които феновете харесаха. Но мисля, че феновете са малко объркани. Надявам се да не се тревожите, тъй като мога да създам нов образ, въпреки че е в същия жанр. Това е драма, с която много ще се забавлявате. Ще ви служи за развлечение.
Сам ли избираш проектите си?
Въпреки че агенцията преглежда офертите, които получаваме, моето мнение има най-голямо значение накрая. Мисля, че вземане на решение е най-трудното нещо на света. Дори сега обмислям няколко проекта.
Не си участвал във филм от много време. Имаш ли някакви планове за филм?
Бях се фокусирал върху драмите, защото стигат по-лесно до публиката и съответно са доста търсени на международния пазар. Без да осъзная, през рова време се дистанцирах от филмите. Възнамерявам да снимам филми от тази година натам, та дори и да трябва да оставя драмите на заден план.

Имаш ли критерий за избор на проект?
Най-важният фактор е дали се забавлявам, докато чета сценария. Понякога усещам как се вълнувам при мисълта, че мога да покажа дадена сцена и наистина нямам търпение да я заснема по-скоро. Най-важният момент е, когато усещам вълнението, че ще покажа нещо различно чрез този проект.

Имаше ли го това вълнение, докато четеше сценария на “Moon lover-Scarlet heart:Ryo”?
Мисля, че един проект зависи от Божията воля. Истината е, че последните ми проекти не станаха големи хитове, но мисля, че добрите ми избори са повече от лошите. В момента съм напрегнат, защото все още няма много информация за новия ми проект. Наистина, ужасен съм. Надявам се “Moon lover-Scarlet heart:Ryo” да се представи наистина добре. Моля се много.

Той изглеждаше така, сякаш феновете му са пред него по време на интервюто, което интерпретирахме така, макар да не. Каза директно какво очаква: дал е всичко от себе си в избора на проект и сега чака резултат.

Ето каква е логиката му, подготвям се за следващ проект, който да покажа на публиката. Все някой ден проектите ми ще бъдат успешни. Когато приключа работа по един, веднага търся нов. Този, който обмислям сега, е такъв, който ще наблегне на силните ми страни.

И Джун Ги подсказа, че проектът му след “Moon lover-Scarlet heart:Ryo” ще бъде доста тежък. Той разбира, че феновете му искат да приеме невероятна романтична роля на съвременен мъж в 30-те. Моли феновете си да не се тревожат, защото някой ден ще покаже и такъв герой.

Каква беше химията ти с IU?
Бях малко изненадан. Започнах работа с мисълта, ме трябва да й помагам, тъй като е певица. Обаче Джи Ън (той я нарича така) има способността да вижда цялата сцена. Истината е, че това е качество на професионалист. Благодарение на това съдържанието на драмата е много по-добро и бих искал да я поздравя за работата й.

Като център на драмата, не ти ли беше трудно да водиш по-младите актьори?
Защо Парк Джи Йонг би ми казала: “Джун Ги, не се грижи за останалите толкова много. Гледай само себе си.” Каза ми, че старанието ми да разведря настроението изглежда ме изморява, тъй като младите актьори имат склонност да са неопитни на снимачната площадка. Защо да щадя себе си, ако повдигам настроението, когато се разсмея или се грижа за останалите? Всичко ще си заслужава, стига драмата да се окаже добра.

Бяхме много изненадани, че се отнесе така внимателно с екипа ни и изглеждаше толкова щастлив по време на това пътуване. И макар преди снимките да бе като палаво дете, щом започвахме да работим, ти веднага се фокусираше…
Може да сте сигурни, че по време на снимките на филм или драма се държа по същия начин, както когато снимам фотосесия за списание. Аз съм различен от актьорите, които се опитват да бъдат сериозни и мисля, че това е силната ми страна. Мисля, че е нормално един професионален актьор да се фокусира върху снимките, дори и ако преди миг се е шегувал с останалите. Някои оператори намират за интересни това ми качество. За някои старанието ми да направя снимачната площадка приятно място за работа може да е интересно, но в същото време може да ги кара да се чувстват неудобно. Може да си мислят: “Дали се държи така, защото е безотговорен?” Първото ми правило на снимачната площадка е мястото да е приятно за работа, за да можем да създадем добър продукт. Не харесвам неприятната атмосфера. Мисля за смеха и танците като начин за подобряване на настроението. Хармоничната работа с екипа ме кара да се чувствам комфортно, все едно работя със семейството си.

Как се породи такава заслужаваща похвала мисъл в теб? Доста често Звездният синдром при известните личности създава неприятности за екипа.
Защото трябва да създадем ценни спомени, след като прекосихме океана, за да дойдем тук. Ние сме едно. Мисля, че трябва да бъдем едно цяло. Целта ни е добър резултат. Благодарен съм, че всички работят много, за да създадат добър продукт с мен. Мисля, че добрата енергия се събира чрез работа в приятна атмосфера. (Попитан дали е имало локации, на която му е било неприятно…) Нямаше лоши локации. Когато съм малко недоволен от нещо, обикновено го понасям с твърдост, докато съм на снимачната площадка.

В този ред на мисли, как ти се стори Биг Айлънд, първото място, на което снимахме тук?
Винаги съм искал да посетя това място. Повечето тур агенции препоръчват Мауи или Оаху. Така че не беше лесно да включим Биг Айлънд в графика. Радвам се, че можах да усетя крастата на природата на Биг Айлънд. Искам да препоръчам това място на хората. Трябва да го посетят поне веднъж, дори и за кратко. Харесах древните мистерии и екстензивност… толкова специално усещане. Иска ми се поне още веднъж да посетя Биг Айлънд и да видя повече от него.

Кое беше най-впечатляващото място от Биг Айлънд?
Хареса ми, когато отидохме на водопада Акака. Почувствах мистерията от древните времена и величието на боговете, които са били там. Бях възхитен до такава степен, че дори мислех за мистерията за създаването на света. Дишах дълбоко, сякаш онази гора бе първото създадено място на Земята. Дори се замислих дали да не се снимам гол. А.. друго място. Нощното небе на Биг Айлънд. Мисля, че това е моментът, когато използваме израза :Валят звезди.” Възхищавах им се от хотелската стая, защото звездите изглеждат така, сякаш се паднат в морето. Не можех да ги обхвана с очи, но бяха на нивото на погледа ми хоризонтално. За първи път станах свидетел на красотата на звездите, които бяха прикачени към морето.

И в Оаху имаше много запомнящи се места.
Ланаи Лукаут беше невероятен. Бях дълбоко разчувстван. Исках бързо да сляза долу, за да видя вълните. Бях силно развълнуван, защото скалите бяха толкова динамични. Накъдето и да поглаждах, бе така живописно,. Исках да запечатам всичко с очите си. Имаше фотограф, но е хубаво и актьорът да сътрудничи с източници. Бях запленен от океана, белите вълни, склоновете на странно оформените скали, още преди екипът да пристигне. А сърфирането на плажа в Уаикикик беше уникално. Това беше в списъка ми за изпълнение. Издържах качването на сърф за първи път.

След като винаги работиш толкова много, сигурно си разстроен, когато резултатът не отговори на очакванията ти.
Всеки път опитвам да приемам леко такива моменти. Тези дни не спя добре. Може би защото съм най-щастлив, когато работя. Когато работя, не съм самотен и съм наистина щастлив. Изпълнен съм с мисли за неща, които трябва да направя веднага.

Да не би да мечтаеш да станеш голяма звезда в цялата вселена? Мислиш ли, че сега това не е достатъчно?
Често мисля, че не правя достатъчно. Често се съмнявам дали съм в позиция да се наричам актьор. Затова продължавам да мисля.

Какъв актьор искаш да бъдеш?
Искам да бъда човек, който има силно обаяние като актьор. Постоянно карам агенцията да ми дава повече работа. Така се поддържам зает и няма време да спя. Иска ми се драмата да се представи добре и да се върна във филмовата индустрия. Пита се дали не трябваше да се представя по друг начин на снимачната площадка. Да опитаме утре другия начин,,,

Сред актьорите, които съм срещала, ти си от малкото с толкова много страст и добри маниери.
Много благодаря. Мисля, че тревогите ме държат буден, но по този начин се усъвършенствам. Харесвам се такъв, но понякога се чудя какъв щях да съм, ако имах собствено семейство. Губя съня си в тревоги за успеха на работата ми и какво очакват феновете от мен. Затова смятам, че не е настъпил моментът. Когато видя женени актьори, ми е жал за тях, но също така и им завиждам.

Кога искаш да се ожениш?
Имам някаква идея, че искам да се оженя след 3 години, когато съм на 38. Може да е ужасно да се оженя по-късно, отколкото сега, когато още съм млад. Брачният живот може да бъде задушаващ. Това ме плаши. Сегашното ми състояние ми харесва.

Затова водиш самотен незрял живот и се грижиш за другите хора.
Не се опитвам да стана зрял. Така или иначе остарявам. Когато мозъкът остарява, тялото също остарява. Когато си зрял човек, сякаш имаш повече мисли.Затова сън незрял, затова не се страхувам. Когато започна нещо, виждам само вълнението и удоволствието. Не мисля за спекулациите. Ако се държа така, на феновете ще им хареса. Просто мисля като дете.

Актьорът И Джун Ги споделя, че това, което го натъжава най-много е, че ще остане сам след забавлението по време на снимките на Хаваите. В такива моменти утеха за него е комуникацията с феновете. Когато е сам или има почивка, той проверява социалните мрежи. Щастлив е, когато споделя красивата любов с феновете, но се бои това щастие да не изчезне.
И Джун Ги може би ожадня по време на интервюто. Поръча си сок от ананас от обслужващия персонал. Той, който не може да спи в самолет, изглежда се нуждаеше от дълбок сън, та дори и кратък. Приключих интервюто и преди да го оставя, му казах да затвори очи за няколко часа.
Когато след 8 часа кацнахме на познатото летище Инчон, И Джун Ги помаха на моята група и пожела да се срещнем отново. Когато вратите на изхода се отвориха, се появиха феновете му, които бяха тук, за да го посрещнат. Стъпките на И Джун Ги бяха направени с лекота.

Leave a Reply

