​”Moon lovers-Scarlet Heart: Ryo” е проектът на живота на И Джун Ги


На пресконференцията на “Moon lovers-Scarlet Heart: Ryo”, която бе проведена на 24 август, режисьорът Ким Кю Те заяви, че предстоящата драма на SBS е проектът с голямо П в живота на И Джун Ги. 

“В тази драма И Джун Ги показва напълно различно излъчване от предишните му проекти. Макар да звучи твърде самонадеяно, тази драма ще е проектът с голямо П в живота на И Джун Ги.”

И Джун Ги добави: “Бях много стресиран заради множеството критики, че участвам главно в исторически драми. И все пак получавам добри отзиви за играта си в тези проекти. Затова съм уверен, че мога да създам нов образ в жанр, в който съм добър. Най-вероятно “Moon lovers-Scarlet Heart: Ryo” ще е последната историческа драма в средата на 30-те ми години. В бъдеще се надявам да мога да предизвикам себе си с различни видове проекти. Истината е, че съм твърде стар да играя принц. Чувствам, че отговорността, кото нося за тази драча, е твърде висока. Надявам се да получим подкрепа от всички.”
 

Leave a Reply

