И Джи Ън за работата с И Джун Ги по време на снимките на “Moon Lovers – Scarler Heart: Ryeo”

Кой най-много се грижеше за теб на снимачната площадка?
– Хаха… И Джун Ги е най-възрастният от принцовете и има най-много сцени с мен. Той се грижеше за всички на снимачната площадка, не само за мен. Много пъти снимахме през нощта. Джун Ги имаше много сцени и сигурно е бил изморен. Но дори и след приключването на неговата част, той оставаше, за да ми помага с репетициите. Наблюдаваше ме зад камерата и даваше отзиви за играта ми. Помогна ми много и съм му благодарна за това.

Leave a Reply

