160926 Канг Ха Нъл говори за И Джун Ги

Прекарал си много време с И Джун Ги и И Джи Ън по време на снимките. Как беше?
– Фен съм на И Джун Ги откакто бях млад. Той е актьор, когото винаги следя. Много се зарадвах, че ще работя с него. Още преди да се срещнем, исках да се свържа с него, затова взех телефонния му номер от агенцията му и му позвънях. Започнах разговора много внимателно и с много уважение. Изненадах се, когато разбрах, че е щастлив, че съм издирил номера му и като преследвач съм го потърсил. Мисля, че така изградихме здрава връзка и ни беше много по-забавно по време на снимките.

Колкото до И Джи Ън, познавах я само чрез музиката й и мислех, че ще е трудно да разчупим леда помежду си, но тя има невероятен характер и се сближихме просто ей така. Почти на една възраст сме, затова ни беше лесно да контактуваме. Актьорската й игра е невероятна и това ме мотивира да работя още повече.

Leave a Reply

