Мила Йовович и И Джун Ги говорят един за друг на пресконференцията на “Resident Evil” в Корея

На 13 януари бе проведена пресконференцията на “Resident Evil: The Final Chapter” в Корея. По време на нея И Джун Ги разкри, че първоначално е отхвърлил предложението за дебюта си в Холивуд.
“Първоначално бях много изненадан от офертата. Това е последната част на много важен филм, затова ме тревожеше мисълта дали ще бъда в помощ или не. Помня, че учтиво отказах офертата на режисьора.”
След това корейският актьор обяснява защо е променил решението си. “Режисьорът обаче прегледал отново екшън сцените и пак ми изпрати имейл с офертата. Бях поласкан, че е направил толкова много заради мен. Взех финалното решение с благодарност и надеждата да бъда от помощ дори и с малка роля във финала на тази поредица.”
На въпроса защо точно И Джун Ги, режисьорът Пол Андерсън отговаря: “Като режисьор търся най-редките неща. И Джун Ги е точно такъв. Не е лесно да намериш невероятен мъж актьор и когато срещнах И Джун Ги, си помислих, че най-накрая открих актьор, който може да бъде опонент на Мила. Двамата имаха неверотна химия на снимачната площадка. За мен като режисьор беше много лесно да работя с тях. Само взимах камерата и те правеха каквото трябва. Макар това да е последната част, обещавам, че това няма да е последният път, в който работя с тях двамата.”
Мила Йовович добави: ” За мен беше невероятна привилегия да работя с този уникален актьор, който също така е страхорен човек. Бях впечатлена, когато го срещнах за първи път, защото уважавам изключително много талантливите хора в бойните изкуства. Видях как И Джун Ги изпълнява всяка екшън сцена сам, без дубьор, на снимачната площадка. Той е майстор в това, което прави. Почувствах, че мога просто да го гледам и да се уча от него. Беше нещо уникално да снимам с него. А той наистина ме разбиваше от бой. И между другото, обожавам мъжете, които са били войници…”. разкрива тя, без да прикрива колко е привързана към И Джун Ги.
“Тъй като И Джун Ги им камео роля е моя филм, аз с удоволствие бих приела камео роля в негов филм, в който ще съм рускиня злодей, на която той ще срита задника… например.”
За престоя си в Корея актрисата споделя: “Първото нещо, което направих, когато кацнахме в Корея, бе да изпратя sms на И Джун Ги. Веднага получих от него списък с местата, които можем да посетим. Посъветва ме да идем в Инсадонг. След това вечеряхме заедно. Той ми подари и невероятен серум за кожата, който веднага използвах. Опитахме свински крачета. Страхотно е да знам, че идваме в чужда страна, но имаме приятел, когото да потърсим. Благодаря му от все сърце. Искам да знае, че когато дойде в ЕлЕй, има хора, на които да се обади. В наше лице има приятели в Америка. Искам да му върнем гостоприемството там.”

По време на минаването по червената пътека вечерта на 13 януари, И Джун Ги разбрал, че Мила Йовович смята да посети демилитаризираната зона на следващия ден. След събитието, актьорът подарил собственото си яке на актрисата, защото решил, че там ще бъде студено и тя се нуждае от дебела дреха. На следващия ден актрисата публикува видео от демилитаризирана зона, на което е с якето подарък. И Джун Ги и благодари за това, че е посетила войниците в тази опасна зона.

Leave a Reply

