Защо И Джун Ги обича да се наранява на снимачната площадка?

И Джун Ги току-що удари асистента си. Два пъти, за да бъдем точни. Добре, преди да си помислите, че ексцентрична и безжалостна като принц Уанг Со, героят му в “Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo”, може да се успокоите. Джун Ги и асистентът му се закачат пред камерата. Виждате ли, корейските звезди могат да бъдат и забавни!

Намираме се в “Amara Sanctuary Resort Sentosa” за среща с 34-годишния актьор, който е в Сингапур за “HSBC Women’s Championship Music Festival”. На живо И Джун Ги изглежда много по-нежен, отколкото е на снимките или на екрана. Като цвете, което ще увехне в секундата, когато някой го докосне. Но пък челюстта му е толкова остра, че вероятно може да разреже диамант.

Появява се с отпочинал вид, сякаш току-що се е събудил от дълъг сън. Той е учтив, дори твърде любезен. Но не онази вдървена любезност, която очакваме от корейските звезди. Има нещо много земно в него… не че казваме, че другите звезди не са.

Наскоро дебютира в Холивуд с филма “Resident Evil: The Final Chapter”. Как се работи по американска продукция в сравнение с корейска?
Бях вдъхновен от обстановката, в която в която се бяха събрали всички креативни умове, за да създадат този продукт. В същото време, да бъда част от този филм ми даде възможност да взаимодействам с холивудски звезди, актьори и актриси от цял свят. Бях наистина вдъхновен от техните цели. Преди да се осмеля да погледна към Холивуд, бях по-фокусиран върху кариерата си в Корея. Но сега мисля, че мога да си позволя да имам по-големи мечти и да стигна отвъд океана.

Филмът бе заснет в Южна Африка. Имаше ли нещо, което да ти пречи да се нагодиш към условията?
Не съм придирчив към храната. Обичам чуждестранната кухня. Но бяхме там повече от месец и ядяхме една и съща храна. След като цяла седмица се хранехме с пържоли всеки ден, макар да бе вкусно, корейската храна започна да ми липсва. Но в Южна Африка е най-добрата морска храна.

Режисьорът те е избрал за ролята, защото е бил впечатлен с каква отдаденост сам снимаш екшън сцените си. Защо настояваш сам да правиш екшън сцените си, когато много холивудски звезди използват дубльори?
Тъй като ролята ми беше камео, наистина исках да дам всичко от себе си. Затова много се постарах, за да координирам движенията си. Като цяло обичам сам да си снимам екшън сцените. В Корея екипът от дубльори се шегуват, че им крада работата.

Наранявал ли си се на снимачната площадка?
Това е част от заснемането на екшън сцените. Наранявал съм се тук и там,разбира се. Но ако не съм се наранявал, нямаше да чувствам сцените като истински екшън сцени. В края на деня, когато видя белезите по ръцете си, имам чувството, че съм постигнал нещо.

Leave a Reply

