Официално извинение от И Джун Ги за късното разкриване на връзката му с Чон Хе Бин

И Джун Ги проговори публично за първи път, след като връзката му с Чон Хе Бин бе разкрита, като се извини за късното уведомяване и за участието му в “My Ear’s Candy 2”.

На 10 април И Джун Ги остави съобщение във фен кафето си със следното заглавие “До моето скъпо семейство”.

В съобщението казва: “Тежко ми е на сърцето като си помисля колко шокирани и объркани сте били. Макар и да е малко късно, искам да заявя истинските си чувства.”

За връзката си с Чон Хе Бин, той споменава: “Появиха се различни чувства, след като я срещнах на снимачната площадка. Нуждаех се от време да осъзная мислите си. Тя беше приятел, който ме разбираше и ме успокояваше, ведър и топлосърдечен човек.”

Той продължава: “След като започнахме да се срещаме тайно, обмислях как да кажа на всички вас. Искаше ми се да изчакам подходящ момент, но не стана така и сърцето ми бе разбито.”

За участието си в “My Ear’s Candy 2” добавя: “Изпитвам огромна отговорност за участието си в предаването. Искам да се извиня на феновете и зрителите, които харесаха и подкрепяха шоуто.”

Коментарите от потребителите не се забавиха: “Колкото повече мисля, толкова повече ми се струва, че не биваше да участваш в “My Ear’s Candy 2.”; “My Ear’s Candy 2″ беше голяма работа, двамата бяха добра двойка…”; “Развлекателната индустрия винаги ще бъде развлекателна индустрия.”; “Като фен на И Джун Ги мисля, че не трябваше да участва в предаването. Бих се чувствала виновна пред човека, с когото се срещам.”

Leave a Reply

