“Again My Life”: И Джун Ги е привлечен от герои, които проливат кръв, пот и сълзи

62425af8ecd4cc33b5142a92-p
62425b793cd09c069a025f29-p
62425bd83cd09c069a025f2b-p
62425c7af2cd1b33c57b9beb-p
62425c27f2cd1b33c57b9bea-p
62425ceaecd4cc33b5142a95-p
62425d3d3cd09c069a025f2f-p
И Джун Ги сподели мислите си за участието му в дългоочакваната драма на SBS “Again My Life”, като каза, че приема драмата като съдба.
Намерих темата на “Again My Life” за интересна и бях привлечен от историята. Честно казано, не можах да взема решение, когато ми изпратиха сценария за първи път, но те ми я предложиха отново. Тъй като проектът се върна обратно при мен, го приех като съдба. Реших, че ще бъде забавно, ако включа собствените си силни страни в Ким Хи У. Мислех, че това е персонажът, който трябваше да срещна в този конкретен момент от кариерата си, така че исках да го изобразя добре.
В тези разочароващи времена драмата може да донесе на много хора радост, надежда, чувство на удовлетворение и забавление.
Силно ме привличат герои с предистория, които изпитват широк спектър от емоции в различни ситуации и имам силното желание да играя такива образи.
Напоследък започнах да се тревожа: „Ами ако се ограничавам с ролите, които играя?“ Честно казано обаче, мисля, че ми предлагат герои като този, защото хората смятат, че това е най-голямата сила, която актьорът И Джун Ги има и вярват, че мога да създам многоизмерно изображение на героите. Така че се чувствам изключително благодарен за обратната връзка и възможностите, които идват.
Всеки съжалява за нещо в живота си, но ако направя оценка на живота си в момента, мисля, че живея щастлив живот. Всички неуспехи и предизвикателства са като свързани точки, които образуват линията на живота на И Джун Ги такъв, какъвто е сега.

Leave a comment