Интервю на И Джун Ги за списание The Star (2023)

На миналогодините награди за драма на SBS, ти спечели награда за най-добро актьорско майсторство във фантастична драма. Честито. Ти беше истинска звезда със страхотно поведение, наслаждава се на самата церемония по награждаването.

– Благодаря ви. (Смее се) Бях изключително щастлив и благодарен за признанието за упоритата работа, положена от всички, не само от мен, но и от режисьора Хан Чул Су, моите колеги –  по-възрастни и по-млади от мен, членовете на екипа, на които се възхищавам толкова много за тяхната сърцата страст и продуцентския екип, който работи много усилено, за да представи драмата “Again My Life” пред публиката.

На всяка церемония по награждавания се чувствам дълбоко уважен и щастлив, че мога да присъствам на събитието и да изживея тези моменти. Защото смятам, че това е благословен повод, в който споделям насърчителни думи и признателност с онези, които са работили упорито през годината, проливали са капки пот на съответните снимачни площадки и са дали всичко от себе си, за да допринесат за развитието на корейската популярна култура и изкуства. Преди всичко виждам всеки присъстващ на церемонията като мой настоящ или бъдещ колега. Ето защо се забавлявам в такива случаи.

Имам ритуал, който правя на всяка церемония по награждаване. Преди да започне шоуто или след като приключи, обичам да се разхождам и да поздравявам всеки, когото срещна, независимо дали е някой, когото срещам за първи път или не. Казвам здрасти на всеки един от тях и ги поздравявам, наслаждавайки се на цялото време като на празник. Когато съм с тези, които не са били толкова често на награди, им казвам да се насладят на церемониятя и щедро да поздравят победителите, вместо да се напрягат или нервничат. Аз съм човек, който пляска силно, докато ръцете го заболят след това. Дори е полезно за здравето. (смее се)

Какво е усещането да се сбогуваш с 2022 г. и да посрещнеш 2023 г.?
В наши дни са необходими повече време и усилия, отколкото преди, за да се завърши един проект. Вероятно затова усещам годината твърде кратка. 2022 година наистина отлетя и ето ни, посрещаме новата година.
Има неща, които бих искал да бях направил по-добре, но отново ще опитам да ги компенсирам през новата година. Казват, че 2023 е годината на черния заек. Ще прекарам годината още по-енергично, подскачайки като заек. Тази нова година се надявам, че усърдно ще подскачам навсякъде, за да видя лично моите международни фенове. Преди всичко ще засиля кариерните си дейности, така че се надявам тази година да бъде още един подарък за най-скъпите ми фенове, които толкова много ме подкрепят.

В момента снимаш “Aramun’s Sword: Arthdal Chronicles”. Какво е чувството да си част от драмата?
Тъй като това е първата ми историческа драма от много време, имам много за подготовка и много предизвикателства, с които трябва да се справя отново.
Това неизбежно включва много снимки на места извън Сеул, така че трябва да обърна допълнително внимание, за да остана в добро състояние. В много отношения това не е лесен проект. Но след това разбирам, че този проект включва и много притеснения, които са от полза и за мен лично. Така че правя най-доброто, на което съм способен във всеки един момент и работя усилено, за да имам положително въздействие върху цялата снимачна площадка. Отново ще дам всичко от себе си, докато работя по този проект, за да мога да се наслаждавам на тези интензивни моменти до самия край. Моля, покажете подкрепата си и аз ще съм много благодарен.

Бяхме впечатлени от новата ти визия с дълга коса. Обмисляш ли много своя стайлинг, преди да започнат снимките?
Това все пак е историческа драма и трябва да изобразя двама герои наведнъж. Вместо да разчитам само на моя личен гримьорски екип, провеждам много дискусии с главния гримьорски екип на драмата, не само преди да започнат снимките, но и през целия снимачен процес, като обръщам внимание на всеки един детайл. Разбира се, нося перука, но се опитвам да пусна косата си възможно най-дълга, за да не се чувствам неудачно или да изглеждам абсурдно.
Определено е неудобнос  дългата коса, когато се занимавам с ежедневните си задачи. Но е поносимо, защото не излизам толкова много, освен да работя на снимачната площадка. (смее се) Обикновено търся възможно най-много неща, които мога да направя, за да се подготвя за ролята си. Специално за тази драма започнах подготовката си първо с прическата. С помощта на много хора давам всичко от себе си в създаването на всяка една сцена. През цялото време, докато работя по този проект, се чувствам благодарен за упоритата работа, положена от персонала на снимачната площадка.

Имаш ли ритуал, който изпълняваш, преди да отидеш на снимачната площадка, като например да си кажеш мантра?
Вярвам, че моята съвместна работа с хората, участващи в тази творческа дейност, започва в момента, в който се гримирам сутринта на снимачния ден. В момента, в който пристигам на работа, казвам “Успех!” на много членове на екипа, разговаряме за много неща, като си бърбрим непринудено. (смее се) Моето мото е, че първо трябва да създадем добра атмосфера на снимачната площадка. Отношението на главния актьор влияе върху цялостната атмосфера на снимачната площадка. Вярвам в създаването на детска площадка на снимачната площадка, където работим с другите колеги заедно. Така че давам пример и работя с пълна енергия на снимачната площадка, за да се случи това. Ето защо започвам с “успех” и повдигам духа им. Затова винаги е важно да се грижа за себе си и да съм в добро състояние на духа. Ако изглеждам изтощен или изцеден дори само за един ден, знам със сигурност, че това ще бъде ден, пълен със съжаления.
Всеки ден, който прекарвам в създаване на проект, е ценно време и възможност. Така че мисля, че е благословия, ако мога да помогна за повдигане на духа на колегите си, защото те са тези, с които правя всичко заедно.

Какво правиш напоследък?
Освен снимките, тези дни съм напълно запален по бягането. Честно казано, бих искал да се занимавам с тренировки във фитнеса като джиу джицу, но не мога да го правя от началото на пандемията Covid-19. Тъй като е наложително да се поддържам в добро състояние като главен актьор в проект, не мога да правя никакви упражнения, които искам, само за да задоволя желанията си за тренировка. Знам, че много фенове се притесняват като ме виждат да тичам с маска, но сега свикнах да я нося и не се чувствам толкова неудобно, както преди, така че не е нужно да се тревожите за мен. (смее се)
Има тренировъчно упражнение, което боксьорите правят, за да подобрят дишането си. По време на бягане или спаринг те нарочно носят маски, за да дишат по-малко. Така че когато бягам с маска, мисля за това като за такъв вид тренировъчно упражнение. (смее се) Чувствам, че ми помага да увелича белодробния си капацитет. Или може би бъркам… (смее се)
Сега, след като ограниченията за Covid-19 бяха премахнати, започвайки от средата на тази година, планирам да отделя време да излизам с колегите си, стига да има безопасни места за това. Като актьор, чиято работа е да изобразява герои и да вълнува сърцата на хората, чувствам, че е много неприятно, че трябва да живея с ограничения в социалните си отношения с другите. Всъщност позволявах си ограничени събирания, освен с малката ми сестра или родителите ми, така че усещам този нарастващ копнеж да се свързвам с хората. Особено копнея и нямам търпение да се събера отново с моите любими фенове.

Понякога мислиш ли за фотосесията в Дананг, Виетнам, която направи с “The Star”?
Разбира се, фотосесията във Виетнам определено беше незабравима. Дотогава имах ограничен социален живот и дейностите в чужбина бяха просто немислими. Наистина, това беше първият ми задграничен ангажимент от три години и бях толкова щастлив да бъда там с моя екип от “The Star”, с когото непрекъснато работя. Освен това разбрах, че толкова много хора във Виетнам ме обичат. Имах толкова забавен снимачен процес благодарение на тяхното гостоприемство и доброта. Независимо къде пътуваме, винаги създаваме толкова много спомени, оценявайки местната култура и усещайки топлината на местните жители. Всички хора, които срещнах в Дананг, Виетнам, бяха наистина мили, усърдни и ме посрещнаха от все сърце. Благодарение на тях времето, което прекарах там, е незабравимо, въпреки краткото пътуване. Със сигурност ще се върна там скоро, без значение какъв е поводът, за да създам ценни моменти с моите фенове във Виетнам. Още веднъж искам да изразя най-искрената си благодарност на тези местни жители в Дананг, Виетнам, които ми помогнаха да създам страхотни спомени.

Кой беше най-запомнящият се момент от фотосесията във Виетнам?
Това беше първото ми посещение там и честно казано, бях впечатлен от всяко място, което посетих. Трябваше да съберем цялото заснемане в кратко пътуване и всичко се случи толкова прибързано, че почти не успях да видя никакви гледки извън фотосесията. Затова реших да посетя отново Виетнам, може би на лична почивка. (смее се) По-специално се забавлявах, докато снимах в Стария град на Хой Ан. Тъй като уикендът тъкмо започваше, успях да срещна много хора и да се смеся с туристите там. Това беше буквално първият път от много дълго време за снимки и разговори с много хора на любимите места на туристите и беше изключително забавно. Тези места бяха толкова красиви с ретро вибрации, че исках да им се насладя в тяхната цялост. В същото време бяха много динамични места. Определено ще се върна там следващия път за лично посещение. (смее се)

Като актьор ти си работохолик. Вероятно си по-концентрирани и по-щастлив, когато си зает със снимки, отколкото когато си почиваш. Какво означава “щастие” за И Джун Ги?
Мисля, че в края на деня щастието идва от хората. Става толкова интензивно, когато играя на снимачната площадка, но живея живота си, наслаждавайки се на всеки един момент, защото искам да донеса щастие на онези хора, които се грижат за мен. Изпитвам огромно чувство на щастие и постижение в постоянното общуване и свързване с хора.
Опитвам се да живея живота си така, че всеки ден да е скъп спомен. Мисля, че подобни спомени ще ме подкрепят, докато продължавам да живея живота, който иман.

Ти си известен със способността си да се концентрираш моментално. Каква е твоята тайна?
Полагам допълнителни усилия и грижи в репетициите на снимачната площадка с членовете на екипа, моите колеги и моите режисьори, преди да създадем сцени заедно. Мога да се почувствам спокоен, като се съсредоточавам и концентрирам, само след като съм вложил много размисъл в репетициите за това как да изпълня ролята, как да се движа заедно с хората, които ще реагират и ще създадат емоциите, които показвам на снимачната площадка. В известен смисъл работи по-добре, когато съм се отпуснал малко до момента, в който започва същинското снимане. Целият процес на подготовка, водещ до този момент, всъщност може да бъде по-изтощителен. Точно затова винаги се опитвам да измисля начини да се насладя на този процес, за да имам чувството, че си играем заедно, докато творим. Склонен съм да полагам допълнителни усилия, надявайки се, че хората, с които работя, могат да се насладят на процеса. (смее се)

От друга страна, има ли нещо, с което се бориш напоследък?
Как да го кажа… Предполагам, че е копнеж за нещо ново. Искам да науча и да създам много нови неща, като се излагам на по-голямо разнообразие от преживявания, но в действителност нещата са много по-трудни. Вероятно защото възможностите не са на път към мен или просто още не е дошло времето. Така че се опитвам да не позволявам на тези ситуации да ме изморят и просто да се примиря с реалността. Вместо това намирам време да излизам с добри хора и да получа положителна енергия, така че се опитвам да се съсредоточа върху “хората”.

Как се справяш, когато се чувстваш обезсърчен и в трудност?
Просто… опитвам се да приема ситуацията такава, каквато е. Разбира се, не е лесно. Животът винаги е като пъзел; има моменти, когато се сблъсквам с такива трудности, моменти, когато трябва да решавам всякакви проблеми. Вероятно ще мога да намеря добри решения за тях, но в същото време няма да мога да ги реша сам. И след това, след като успешно премина през този период, тогава си казвам “това също ще мине.” С подобно мислене се съсредоточавам повече върху нещата, с които трябва да се ангажирам в момента, и говоря повече с хората, които срещам по пътя. Освен това се опитвам да гледам света навън, да го изследвам и да бъда нащрек. През цялото време чакам да дойде подходящото време, което според мен е един от начините да се справя. Точно както съм правил винаги. Причината, поради която е толкова трудно да чакаш точния момент, който още не е дошъл е, че това е още едно време, в което трябва да съзрееш.

Мъдър отговор на глупав въпрос! Какво ще кажеш за нещата, които те правят щастлив?
Когато имам проблеми без решение, впрягам собствената си положителна енергия, за да събера хората край себе си, да ги накарам да работим заедно, да ни прекарам през определени процеси и след това да доведа работата ни до край. Просто съм много щастлив, докато правя всичко това всеки ден. (смее се) Да правя това всеки ден е важна част от живота ми, голяма част от начина, по който създавам по-щастлив живот за себе си.
Постоянно мисля как да запазя тази “човечност” в себе си. Вярвам, че мога да бъда щастлив, само когато имам това възнаграждаващо чувство за постижение и привързаността, която споделям с другите хора.

Ти си един безнадежден актьор, обичащ феновете си. Ето защо темата на тази фотосесия е “Любовно писмо, написано до теб”. Кога чувстваш най-силно, че твоите фенове са толкова ценни за теб?
Като актьор живея в сърцето на популярната култура и изкуства. Този вид живот ме принуждава да полагам огромни усилия, за да поддържам равновесие. Понякога този живот ме кара да се чувствам сякаш вървя по тънък лед и неизбежно става толкова сух и самотен. Моите фенове са толкова ценни за мен, защото винаги ми дават огромна сила и цялата топлина на любовта. В този живот, в който постоянно съм обект на остри критики, те ми показват непоколебимата си подкрепа и любов, така че те са буквално моите партньори в живота, на които много държа и се чувствам толкова благодарен. Освен това чувствам отговорност като актьор до голяма степен, защото не искам да разочаровам феновете си и да предам вярата им в мен. Живея живота си, за да им доставя по-голямо удоволствие и да им се отплащам, и това е друг източник на сила за мен. Чувствам, че животът ми е благословен, защото получавам много повече любов, отколкото всъщност заслужавам от тези хора. Затова постоянно мисля как да живея, за да сме щастливи всички заедно. (смее се)

Вече минаха 23 години, откакто дебютира като актьор. Имаш ли мечти, които искаш да сбъднеш в актьорската си кариера?
Наистина чувствам, че времето лети. Наскоро осъзнах, че по-голямата част от екипа сега ме нарича „сънбеним“ (човек със стаж) на снимачната площадка. Това също ме кара да искам да стана по-добър човек, който може да даде на много други насоки и сила и да предаде любов към тях. Ако продължа да живея като добър човек и като добър актьор възможно най-дълго, ще бъда отворен за различни преживявания, за които дори не съм мечтал преди, нали? В миналото мечтата ми беше да стана глобален актьор, но сега се опитвам да разширя перспективата си и искам да подхранвам тези житейски ценности, според които живея, и да стана човек, който може да има по-положително въздействие и да разпространява тази позитивност. Разбира се, тъй като сега живеем в свят, в който съжителстват всякакви култури, постигайки страхотни резултати, ще продължа усилията си да стана актьор, който има голям принос за културния обмен.

Можеш ли да ни кажеш собствения възглед или философия за актьорството?
Създаването на работа на снимачната площадка не означава постигане на резултат или получаване на обратна връзка въз основа единствено на индивидуалните способности. Става въпрос за осъществяване на работата, в която много хора взаимодействат и общуват помежду си. Затова съсредоточавам усилията си върху начина, по който съм живял, за да доведа до повече положителни взаимодействия. Най-важното за това е да наблюдаваш и да се грижиш за хората. Опитвам се да живея добре, като поддържам способността си да общувам и да се свързвам с хора от всички поколения и области.

Какъв е списъкът ти със желания за 2023 г.?
Желанието ми за 2023 г. е нашата драма да получи много любов, тъй като работим усилено, за да я създадем, и хората, които показват любовта си към тази драма, ще се почувстват щастливи, дори само за момент. Другото ми желание е отново да се срещна и разговарям лично с моите фенове, когато времето или обстоятелствата позволяват. Никога не е минавало толкова дълго време, без да видя феновете си. Какви промени ще донесе годината? Надяваме се, че отново ще се насладим на моменти, в които ще споделяме топлината, както сме го правили в миналото.

И накрая, има ли нещо, което искаш да кажеш на читателите на “The Star”?
Уважаеми читатели! Благодаря ви за постоянната подкрепа от дъното на сърцето ми. Искам да попитам дали се справяте добре. Надявам се да се грижите още по-добре за здравето си и да имате година, пълна с щастие. Искрено се моля да се видим лице в лице, да се смеем заедно в деня, когато се срещнем отново. Благодарение на любовта, която ми давате, винаги имам страхотни преживявания и възможности. Като “ваш актьор” ще работя по-усърдно, за да мога да ви се отплатя за всичко, за което съм благодарен. Благодаря ти. Честита Нова Година!

Leave a comment