160816 Weibo Update


​160816 weibo 1
Беше вълнуващо! Благодаря, че ме поканихте! Винаги нй-добрите от най-добрите. Кастът на Runningman!
Was excited ! Thank you for having me ! Always Best of the best ! Runningman team[色]

Нови дати в графика на И Джун Ги за месец август


24 август – Прес конференция на “Moon Lovers-Scarlet Heart:Ryo”

29 август – Премиера на “Moon Lovers -Scarlet Heart: Ryo”

И Джун Ги: Благодаря на всички, че все още се обръщат към мен с “Flower Boy”


И Джун Ги е благодарен, че все още го наричат “Flower Boy”

В корейската развлекателна индустрия, замяната на актьори е много често явление. Реколта след реколта, “съпругът” на всеки се променя. Но И Джун Ги, който е на 34 г., успява да задържи младежкия си вид и голяма популярност.

Наскоро И Джун Ги посети Китай за премиерата на новия му филм <Never Said Goodbye>. По време на премиерата феновете му изразиха ентусиазъм от факта, че не е загубил онзи вид на “крехко месце”, с което се обръщат към мъжете в 20-те години.

Преди 10 години интернет технологията не бе развита като сега, но И Джун Ги стана известен с ролята си в <King and The Clown>. Той бе безумно популярен из цяла Азия. И Джун Ги е оригиналът на “Flower Boy”, които са по-красиви от момичета. 10 години по-късно, когато отново говорим за “Flower Boy”, И Джун Ги се усмихва срамежливо и щедро благодари. “Дори сега всички все още ме наричат “Flower Boy”. Много съм благодарен на всички, това съживява настроението ми.”
И Джун Ги споделя, че ще работи по себе си и актьорската си игра, за да може да се покаже пред публиката. Истината е, че за него не е достатъчно да е само “Flower Boy”. След <King and The Clown> той положи много усилия, за да получава роли, които ще го откъснат от женствения имидж. През 2007 <Time between dogs and wolves> се превърна в драма трансформатор за неговия имидж. Чрез тази драма всички започнаха да виждат силен мъж в И Джун Ги, след което актьорът продължи с ролите на “герои”.
И Джун Ги стана известен чрез проект на големия екран. След <Virgin Snow> през 2007, корейският актьор не е снимал филми досега. <Never Said Goodbye> е романтична история, в която участват той и Джоу Донгю. Следващата година феновете могат да го видят и в <Resident Evil: Final Chapter>.

Как почувства ролята на Джун Хо, след като видя сценария?
Като мъж, след като прочетох сценария, почувствах, че Джун Хо е изключително чисто, непринудено и слънчево момче. Въпреки че не му остава много време живот, той би направил всичко за любимата си жена – да я предпази, да се грижи за нея. За мен тази роля е много добра. Ролята ме изпълни с ентусиазъм и ми помогна вътрешно. Роля за една чиста душа.

Какво беше първото ти впечатление от Джоу Донгю?
Преди да приема да участвам във филма, режисьорът сподели с мен, че Донгю е станала известна в Китай с филма <Under the Hawthorn tree>. След като разгледах снимки на Джоу Донг Ю, ми се стори, че има много свеж вид. Търсех си проект с актриса с детско излъчване и се чудех как ли ще пресъздадем искрите помежду си във филма. След като срещнах Джоу Донгю, създаде впечатление за чисто и невинно дете. Изненада ме с добро поведение към работата. На снимачната площадка се представяше като професионална актриса с голям опит.

Във филма двамата имате връзка от няколко години. Как изградихте чувството на любов помежду си?
Като главен актьор и главна актриса, най-важното е да създадем атмосфера, така че другият да може спокойно да играе. Първоначално бях притеснен. Тревожех се дали ще се сприятеля с нея, ако има по-дръпнат характер. След като я срещнах, разбрах, че е дружелюбен човек. По време на снимките станахме добри приятели. Забавлявахме се, шегувахме се и се закачахме на снимачната площадка. Ето така ни се получи.

И на двама ви пречи езиковата бариера. Как общувахте на снимачната площадка?
Бях забравил много от познанията си по мандарин, но научих много на снимачната площадка. Джоу Донгю също бе учила английски, за да може да говори с мен. На снимачната площадка постоянно преминавахме от мандарин на английски и обратно. Беше много приятно. Нямаше езикова бариера. Независимо дали се забавлявахме или снимаме сериозна сцена, смесвахме мандарин с английски. Чувствам, че така създадохме една много приятна атмосфера за работа. Може би заради това целият снимачен процес беше забавен и всичко мина добре.

Колко години си учил мандарин? Някои корейски звезди използват мандарин, когато снимат китайски филми. Притесняваше ли те, че ще използваш мандарин?
Като актьор от друга държава, мандарин е много труден за мен език. Преди да приема предложението за участие, се чувствах много напрегнат. Тогава режисьорът ми каза: “Не се тревожи. Джун Хо е чуждестранен студент, корейски студент в Китай. Знае малко мандарин, има китайско гадже. Затова не се тревожи.” След тези думи на режисьора, реших, че трябва да опитам. Затова приех да участвам. По време на снимките предложих на режисьора да науча малко мандарин. По този начин ще има малко повече мандарин в репликите на актьора и той се съгласи. Учех на снимачната площадка. Така че говоря малко повече мандарин, отколкото е заложени в оригиналния сценарий. Станах по-уверен чрез този филм. Следващия път, ако има реплики на мандарин, ще мога да се справя добре и да подобря произношението на репликите си.

Какво е мнението ти за това, че те наричат “Flower Boy”? Харесва ли ти все още да те наричат така?
Благодарен съм, че все още всички се обръщат към мен с “Flower Boy”. От моя гледна точка, трябва да благодаря на родителите ми, които са ми дали добри гени, остарявам бавно. Досега все още се справям доста добре. С напредването на възрастта опитвам да приемам различни роли и различни образи. И все пак все още ме наричат “Flower Boy”. Много съм благодарен на всички, това съживява настроението ми. В бъдеще ще изгладя актьорските си умения и ще поработя върху вътрешното си аз, за да покажа на всички по-добър актьор.

Transcribed by Lilakatze

160816 И Джун Ги, Канг Ха Нъл, Хонг Чонг Хьон @ Vapp


http://imgur.com/a/gx65b

160816 Namooactors Instagram Update


#이준기 #배우 오늘 #런닝맨 달리는 사람 하러 왔습니다! –
#Leejoongi #달의연인 #Moonlovers #Scarletheart #보보경심려 #왕소 #4황자 #우주대스타 #namooactors #나무엑터스 #나무스타그램

Премиерата на “Moon Lovers-Scarlet Heart: Ryo” отложена заради Олимпиадата?


Епизодът на “Doctors‬ ” бе отменен за днес (16 август), заради олимпийските игри. Това означава, че премиерата на “Moon Lovers-Scarlet Heart: Ryo” не може да бъде потвърдена за 29 август и е възможно да бъде отложена за 30 август.

160816 Hong Jong Hyun Instagram Update


런닝맨!!!!! @actor_jg @강하늘 #인스타 만들어라ㅠㅠ #런닝맨 #보보경심려 #우승을 #목표로

160816 Instagram Update


160816 instagram 1
Ще се видим в JGV днес! Ще се видим в Running Man 💃
See ya in JGV today! See ya in 달리는사람 💃

160816 instagram 2
Щастливи братя!😎
Happy bros!😎

160816 instagram 3
Огромен респект за целия каст на “Running Man”, които дават най-доброто от себе си. Истинската пот в жегата. TT Много се забавлявах и научих много. Честит рожден ден, Дже Сок и Джи Хьо. Най-добрите от най-добрите.
정말 최선을 다하는 런닝맨팀 선배님들 다 넘 존경스러웠네요 무더위에도 리얼 땀방울 ㅜㅜ 많이 즐기고 많이 배우고 갑니다 재석 선배님 지효선배님 생일축하드려요 Best of the best !